Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007

ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Μια ξανθιά επιστρέφει στο σπίτι και ρωτάει τον άνδρα της:
- Γιώργο που είναι τα παιδιά?-
Στα Αγγλικά.-
George where are the kids?

Ειδήσεις σε ποντιακό κανάλι:
Τραγικό δυστύχημα. Διθέσιο αεροπλάνο έπεσε σε νεκροταφείο.
Έχουνβρεθεί 3000 νεκροί και οι έρευνες συνεχίζονται.

Γιατρέ μου, έχω πολλά νεύρα. Όπου πηγαίνω μπλέκω σε καβγάδες.
- Μάλιστα .... Πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο να συγκρατείτε τοθυμό σας αγαπητέ μου. Έχετε μπλέξει σε πολλούς καβγάδες;
- Ναι ... Γιατί; Τραβάς κάνα ζόρι;

Ο καπετάνιος του κρουαζιερόπλοιου στους επιβάτες και στο πλήρωμα:
- Αγαπητοί μου, έχω ένα καλό και ένα κακό νέο.
Ποιο θέλετε να ακούσετε πρώτα?
- Το καλό.
- Πάμε για 14 βραβεία Όσκαρ.

Ο ΣΥΖΥΓΟΣ στη γυναίκα του:
- Μωρό μου, δεν αντέχω άλλο να σε βλέπω να τυραννιέσαι έτσι όλη μέραστην κουζίνα. Κλείσε την πόρτα!

7 σχόλια:

Manolog3 είπε...

Χαχαχα αυτο με τον γιατρό και το αλλο με τον συζυγο τα σπανε!! :PppP

a.c. είπε...

Μικρά και καλά όλα!!

kos7 είπε...

@ manolog3
@ a.c
είχε και άλλα το mail μου έστειλαν απλά αυτά μου άρεσαν περισσότερο.

keimenografos είπε...

Κορυφή τα ανέκδοτα σου φίλε!

Ανώνυμος είπε...

George where are the kids?

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

VoskinTV είπε...

Παλία αλλά κλασσικά....

Τέτοια μικρά ανέκδοτα δεν παλιώνουν ποτέ.....

Κορυφή

Κώστας είπε...

Αν και γνωστά κάποια, πραγματικά πολύ καλά!