Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΟ 4-0

Όταν όλοι πρεσαρουν, όταν όλοι τρεχουν, όταν όλοι είναι συγκεντρωμενοι και αγωνιστικά πειθαρχημένοι το αποτέλεσμα με οποιαδήποτε ελληνική ομάδα στο Καραισκάκη είναι ένα:
Καλώς τα παιδια 4-0 , που έλεγε και μια ψυχή.
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται περισσότερη ανάλυση το σημερινό ματς. Μου τηλεφωνησε ο βάζελος αδερφος μου πριν το ματς και μου λεει ότι θα παίξουν με 3 επιθετικούς, αμέσως κατάλαβα ότι ερχονται ψηλωμένοι, ας προσεχαν....Η υπότιμηση αντιπάλου σε ντέρμπι,και δη του τωρινού Ολυμπιακού μέσα στο Καραισκακη, έχει πολύ δυσάρεστες συνέπειες κύριε Πεσειρο.
Αυτος ο Γιαννάκης (ένας είναι ο Γιαννάκης) δεν έχει βαρεθεί τόσα χρόνια ρε παιδιά να κάνει δηλώσεις μετα απο ντόρτια και 3αρες ? Ο καλύτερος πελάτης στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαιρου.
καλή επέτειο πελάτες!!!!!!!

4 σχόλια:

a.c. είπε...

Ωραία μέρα σήμερα συνάδερφε!
Όσο για τον Ιωάννη, τι να πει κανείς;
Του έχω κάνει και αφιέρωση στο αθλητικό blog μου.
http://a19c70.wordpress.com/

Ανώνυμος είπε...

blog.juliocesar.gr

Manolog3 είπε...

Φιλε kos7 ο Γιαννακης απλα διαβαζει το χαρτακι που του στελνει το σωφερ και παει και τα λεει στις καμερες...Αλλωστε καλυτερο ρουφιανο απο τον Γκουμα η διοικηση του Παναθηναικου που θα βρει??? Γιατι νομιζεις πως ακομα δεν εχει παρει ποδι απο εκει μεσα??? Μηπως ξερει να παιζει μπαλα??? Απλα κανει καλα τις αλλες "δουλειες" που του ανεθετουν γι' αυτο αλλωστε ειναι και το αγαπημενο παιδι της ΠΑΕ!!! ;)

Stratos είπε...

Ο Γιαννάκης είναι όλα τα λεφτά...
Εγώ θα δυσκολευτώ να συνηθίσω τον ΠΑΟ χωρίς τον Γιαννάκη...
Δεν ξέρω, αλλά αυτός ο Γιαννάκης νομίζω ότι πάει γάντι με τη μιζέρια του βάζελου.
Πρέπει να τον κλωνοποιήσουν αμέσως.