Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

ΑΦΙΕΡΩΣΗ

Θα πιω απόψε το φεγγάρι
και θα μεθύσω και θα πω
αφού πονάς για κάποιον άλλο
ρίξε μαχαίρι να κοπώ

Κι όταν με κόψει το μαχαίρι
μετανιωμένη θα μου πεις
πάρε του φεγγαριού το δάκρυ
κι από το αίμα να πλυθείς

Kι εγώ θα κόψω το φεγγάρι
θα σ' το καρφώσω στα μαλλιά
και σαν πλαγιάσουμε θα έχω
τον ουρανό στην αγκαλιά

Κι όταν ξυπνήσουμε και πάμε
ξανά στα στέκια τα παλιά
σκέψου τι όμορφη που θα 'σαι
με το φεγγάρι στα μαλλιά

είναι το αγαπημένο μου από τον Πουλόπουλο και είναι αφιερωμένο σε μια εορτάζουσα που λατρευει τον συγκεκριμένο ερμηνευτή.....χρόνια πολλά και keep smiling......:)

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΙΤΑΞΕ ΚΩΣΤΑ, ΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΣΚΕΦΤΕΙΣ ΣΑΝ ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΑΞΑΜΕ ΣΩΣΤΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ DREAMING.AYTO NA MEINEI ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΣΟ ΓΑΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ. ΝΙΑΟΥ!

kos7 είπε...

είστε απλά το πιο απιστευτο δίδυμο που υπάρχει.....

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Να την χαίρεσαι φιλαράκο μου.

Manolog3 είπε...

Αν και καθηστεριμενος (ως συνηθως) να την χαιρεσαι...Χρονια της πολλα!! :)

Υ.Γ. Η γιαγια μου λεει οτι η γιορτη κραταει 40 μερες(γιατι δεν ξερω) οποτε ειμαι μεσα στα ορια!! :P

If...ιγένεια είπε...

Να την χαίρεσαι :)